Søvncoaching

DU KAN OGSÅ KOMME TIL AT SOVE GODT IGEN

søvncocahing

Jeg har hjulpet mange (rigtigt mange) med at komme af med deres søvnproblemer. 

Skal jeg også hjælpe dig?

Din søvn er for vigtig til at lade være.

Start med at booke en gratis snak i telefonen.

HVAD ER SØVNCOACHING?

Søvncoaching er et  individuelt forløb, der er tilrettelagt efter præcis dit behov og dine søvnudfordringer. 

Fordi søvnproblemer ikke bare er søvnproblemer. Der er mange forskellige bagvedliggende årsager, der kommer til udtryk på mindst lige så mange forskellige måder. 


Du kan vælge mellem 3 pakker afhængigt af dit behov:

Søvnpakken MEST indeholder bl.a. 7 sessioner og er til dig, der har haft søvnproblemer i flere år, som går hårdt ud over din hverdag. Her får du desuden adgang til min hjælp og sparring mellem søvncoaching sessionerne. Køb pakken her

Søvnpakken MERE indeholder bl.a. 5 sessioner og er til dig, der har haft søvnproblemer i lang tid. Du har måske svært ved at falde i søvn eller vågner flere gange i løbet af natten. Køb pakken her

Søvnpakken BASIS indeholder bl.a. 2 sessioner + en kortere telefonopfølgning. Den til dig, der er begyndt at have problemer med at sove og har brug for hjælp, så det ikke udvikler sig til mere blivende problemer. Køb pakken her

Husk at alle pakker kan betales i rater uden det koster ekstra.

Svært ved at vælge? 

Lad mig hjælpe og guide dig. 

Start med at book en af mine gratis afklarende samtaler. Her kan du fortælle mig din søvnhistorie og vi kan sammen dels finde du af om det er mig, der kan/skal hjælpe dig tilbage til søvnen og dels hvilken pakke, der vil være den bedste for dig. 

Søvncoaching - vink farvel til venden og drejen og søvnløse nætter

  • Oplever du også, at du ligger og vender og drejer dig og bare ikke kan falde i søvn, mens timerne går, og der bliver kortere og kortere tid til vækkeuret ringer? 
  • Kender du følelsen af at starte dagen med at være træt og udmattet af endnu en nat uden (nok) søvn?
  • Er du også kommet til at frygte din seng? Fordi du er bange for igen, igen at skulle ligge vågen og vende og dreje dig den halve nat uden at kunne finde ro.
  • Kender du til tankemylder - at tankerne ikke er til at stoppe og gør det helt umuligt at falde i søvn?
  • Kender du det med, at det overhovedet ikke er noget problem at falde i søvn på sofaen foran fjernsynet, men fuldstændigt umuligt , når du endelig tager dig sammen og går i seng.

FOR LIDT SØVN HAR STORE OMKOSTNINGER ...........

for dig, din hverdag, din familie og dit arbejde

Hvis du kender til et, flere eller måske alle punkterne her, så skal du først vide, at du ikke er alene. 30-40% af alle danskere har enten problemer med at falde i søvn eller vågner alt, alt for tidligt, uden at kunne falde i søvn igen.

Det er ikke omkostningsfrit - det har du sikkert allerede fundet ud af. 

På den korte bane ryger overskuddet. Du vågner tung i hovedet med kort lunte og en tendens til at blive irriteret over småting. Du vågner til en dag, hvor du både mangler fokus og energi. Det går både ud over dit arbejdsliv og din hverdag med familien.

På den lange bane er søvn lige så vigtigt for dit helbred som sund kost og motion. Så der er alt mulig grund til at tage dine søvnproblemer alvorligt.

Du skal kende den STORE MISFORSTÅELSE OM, HVORDAN SØVNPROBLEMER SKAL LØSES

Hvis du er som de fleste, så har du sikkert allerede prøvet mange ting for at få din søvn tilbage. 

Nettet flyder over med godt råd og tips. Hvis du googler "søvnproblemer" er der over 400.000 hits. Og dertil kan du så lægge de gode råd, du sikkert også har fået af din kollega, der har en svigermor med søvnproblemer og hun har lige læst i et dameblad at ....... osv. osv. 

Men i de fleste tilfælde virker det bare ikke.

Det er der flere grunde til. 

Blandt andet at søvnproblemer ikke bare er søvnproblemer.

Der er mange forskellige bagvedliggende årsager. Hos dig, hos din kollegas svigermor, hos alle. Derfor skal du have en individuel handlingsplan, der rækker så meget længere end "stop med at drikke kaffe og mobilen ud af soveværelset" . Det er præcis det, en dygtig søvncoach kan hjælpe dig med. Det er præcis det, søvncoaching kan hjælpe dig med. 

SØVNCOACHING HJÆLPER DIG TILBAGE TIL SØVNEN

  • Søvncocahing hjælper dig til at igen at kunne sove både nok og godt. Til at komme derhen, hvor du ikke frygter din seng, men bare kan gå i seng, sove og vågne op næste morgen. Frisk og klar til dagen
  • Søvncoaching er et individuelt forløb, der lærer dig alt det, du skal vide, for at få din søvn på rette spor igen. De redskaber og den viden, du får under forløbet, gør, at du kan tage kontrollen tilbage og komme til at sove igen.
  • Til sessionerne dykker vi ned i problemerne med din søvn og skræddersyr en handlingsplan lige præcis til dig. Jeg bruger min store viden som søvncoach fra mange sessioner med både stressede og søvnløse klienter, så du når helt i mål. 
  • Søvncoaching er ikke et quickfix. Det sværeste for mange er holde fast i de nye vaner. Derfor er jeg med dig hele vejen. Hjælper dig, når det er svært og sammen justerer vi løbende din handlingsplan, så den passer til dig og din hverdag. 
  • Lavpraktisk, konkret  og helt nede på jorden, så det er let for dig at bruge din nye viden og redskaber, når du kommer hjem.

Læs her hvad andre har fået ud af deres forløb:

"Tusinde tak for en fantastisk behandling og for at få mit liv tilbage"


Inden mit forløb havde jeg alvorlige problemer med angst for ikke at kunne sove. Det havde plaget mig i mere end et års tid. 


Tankerne om søvnen triggede angsten og resulterede i, at jeg var vågen til kl. 3-4 om morgenen. Tankerne om søvnen bredte sig til dagtimerne og fyldt mere eller mindre hele min dag. Jeg var nærmest parat til hvad som helst for blot at få en enkelt nats god søvn. 


Efter bare 2 sessioner med Helle blev min søvn normaliseret, og jeg kunne droppe sovemedicinen.

Efter den 4. session var min søvn som tidligere, og jeg spekulerede ikke længere på den, og kunne igen leve mit liv. 


Tak for at få min evne til at sove tilbage og ikke mindst tak for at få mit liv tilbage.

haris

"Jeg er gået fra 4-5 afbrudt søvn til 7-8 timer med kun 1-2 opvågninger. Det betyder alt for min hverdag! 



Jeg startede et forløb hos Helle, da jeg havde svært ved at falde i søvn om aftenen. Jeg vågnede mange gange (5-6 gange) i løbet af natten og havde så igen svært ved at falde i søvn. Gennemsnitligt sov jeg kun 4-5 timer  med en del afbrudt søvn.


Nu efter forløbet falder jeg mere eller mindre i søvn med det samme og har fået nogen gode værktøjer, som hjælper mig med at falde i søvn igen, når jeg vågner i løbet af natten. Jeg sover nu mellem 7-8 timer hver nat og vågner 1-2 gange.


Hun udviser ægte interesse, er meget personlig og rådgiver herefter. Desuden er hendes viden omkring hjernen og søvn virkelig spændende. Den generelle viden omkring søvn og hjernen samt de personlige redskaber, som jeg har fået med mig, har hjulpet mig meget og gør det stadig.

Christina

"Det var en milepæl, da jeg rundede 4 timers søvn uden opvågning, og derefter er det kun gået i den rigtige retning"


Jeg har igennem flere år har haft søvnproblemer, og det har været rigtigt slemt de sidste 18 måneder.  Jeg har været op til et par timer om at falde i søvn og derefter vågnet op til 8 gange i løbet af natten. 


Gennem mit forløb har jeg fået hjælp til at finde frem til nye vaner til at sove. Det har været rart at få sat sit "liv" op på en tavle, og derfra sætte det i perspektiv og finde ud af ,hvor "skoen trykker". Det har været et hårdt forløb, men samtidig dejligt. Især da jeg kom op på 4 timers søvn i træk og derfra er det kun gået i den rigtige retning. 


Jeg kan varmt anbefale Helle som søvncoach. Hun er et dejligt, varmt og lyttende menneske og god til at tilpasse forløbet alt efter hvordan udviklingen sker. 


Til dig der ikke kan sove : Kom i gang med søvncoaching, det kan kun gå for langsomt. 

Anne

Vælg præcis det søvncoaching forløb, 

DER PASSER TIL DIG OG DIT SØVNPROBLEM


Læs alt du har brug for at vide om de 3 søvnpakker MEST, MERE og BASIS her: 


SØVNPAKKEN MEST

Pakken er til dig, der har haft søvnproblemer gennem flere år. Du har store problemer med din søvn, og det går hårdt ud over både dig selv, din familie og dit arbejde.

Du har sandsynligvis uden held eller med begrænset held prøvet det meste, men du er nu kommet dertil, at du vil til bunds i problemerne og have din søvn og dit overskud tilbage.

Søvnpakken MEST er til dig, der ved, at du har brug for et længere forløb for at komme helt i mål og også for at arbejde sideløbende med de problematikker, der forstyrrer din søvn. Det kan f.eks. være tankemylder, bekymringstanker eller en hverdag, der er lidt for presset / stresset.  


MED SØVNPAKKEN MEST FÅR DU

  • 7 sessioner søvncoaching - du har mulighed for at dele enkelte sessioner op i kortere telefonopfølgninger.
  • Søvndagbog
  • Op til 3 bonusredskaber, vi sammen vælger ud fra dine søvnproblemer
  • Handlingsplan og øvrige punkter tilsendt efter hver session
  • Mulighed for løbende at få svar på spørgsmål under hele forløbet

DET PRAKTISKE


Din investering i din nattesøvn er: 5.295kr.

Du kan uden ekstra omkostninger vælge at betale i 6 rater   

Selve sessionerne foregår enten i min klinik på Amager eller online via et super nemt videoprogram

SØVNPAKKEN MERE

Pakken er til dig, der i et stykke tid har haft søvnproblemer. 

Du har måske svært ved at falde i søvn eller vågner flere gange i løbet af natten, hvor du også har svært ved at finde roen og tilbage til søvnen. Dine søvnproblemer går ud over dit overskud i hverdagen. Både hjemme og på arbejdet. 

Du har sandsynligvis uden held eller med begrænset held prøvet en del gode råd, men du er nu kommet dertil, at du vil til bunds i problemerne. 

MED SØVNPAKKEN MERE FÅR DU

  • 5 sessioner søvncoaching - du har altid mulighed for at dele enkelte sessioner op i kortere telefonopfølgninger 
  • Søvndagbog
  • Op til 2 bonusredskaber, vi sammen vælger ud fra dine søvnproblemer
  • Handlingsplan og øvrige punkter tilsendt efter hver session

DET PRAKTISKE

Din investering i din nattesøvn er: 3.995 kr.

Du kan uden ekstra omkostninger vælge at betale i 5 rater 

Selve sessionerne foregår enten i min klinik på Amager eller online via et super nemt videoprogram

SØVNPAKKEN BASIS

Pakken er til dig, der i en kortere periode har oplevet problemer med din søvn. Måske er du begyndt at være lang tid om at falde i søvn eller måske vågner du i løbet af natten og kan heller ikke der finde tilbage til søvnen. Noget du fornemmer ikke bare er et par dårlige nætter, men noget der udvikler sig i den forkerte retning. 

Du er klar til at gøre noget nu, inden problemet bliver endnu mere vedvarende. 

Pakken er til dig, der har et søvnproblem og har brug for hjælp til at vælge de rigtige og konkrete redskaber, du selv kan arbejde videre med.

MED SØVNPAKKEN BASIS FÅR DU

  • 2 sessioner søvncoaching 
  • 1 telefonopfølgning af ca. 20 minutters varighed
  • 1 bonusredskab som vi sammen vælger ud fra dine søvnproblemer
  • Handlingsplan og øvrige punkter tilsendt efter hver session

DET PRAKTISKE

Din investering i din nattesøvn er: 2.395 kr.

Du kan uden ekstra omkostninger vælge at betale i 3  rater 

Selve sessionerne foregår enten i min klinik på Amager eller online via et super nemt videoprogram

 
JEG SIDDER KLAR TIL AT LYTTE TIL DIG
søvncocahing
Du kan nemlig gratis og 100% uforpligtende starte med en snak med mig om dine udfordringer med at sove. 

Der er flere årsager til, at det er en god ide.

Dels kan du vurdere, om jeg er den rigtige til at hjælpe dig, og dels give jeg dig mit bedste bud på, om et coachingforløb er den rigtige løsning for dig.

Vi snakker sammen i telefonen og du skal sætte 15-20 minutter af. Efterfølgende tager du al den tid, du har brug for, til at beslutte, om min hjælp er den rigtige løsning.


KUN FOR DIG, DER HAR TAGET EN BESLUTNING
 

Måske har du allerede prøvet at gøre noget, for at få din søvn tilbage, men fundet ud af at det er ikke så let at ændre vaner sådan helt på egen hånd.

Med mig som søvncoach får du al den hjælp, du skal bruge, og har samtidig mig på sidelinjen hele vejen. Men til gengæld er forløbet her KUN for dig, der har besluttet dig for, at du vil gøre en aktiv indsats  - gøre noget andet end i dag og altså arbejde med at ændre vaner.


Den beslutning skal du have taget inden forløbet starter.

Læs flere klientudtalelser her:

"På ca. 1 måned er jeg gået fra at bruge 1-2 timer på at falde i søvn til at falde i søvn med det samme "


Jeg har, lige så længe jeg kan huske, haft problemer med rastløshed og søvnbesvær, når dynen og puden kaldte om aftenen. Jeg har været meget i tvivl om, hvilken tilgang jeg skulle have til mit søvnbesvær, og jeg har ikke vidst hvor jeg skulle begynde.


Jeg kontaktede Helle og vi fik en snak om mit problem. Allerede fra første konsultation var jeg overbevist om, at jeg nok skulle nå i mål med min søvn.


Helle har en professionel og teoretisk tilgang til sit arbejde, og er god til at gøre det overskueligt at starte på at få en god og sund nattesøvn. Helle er god til at have fleksibilitet, og tilgangen til ens søvnproblem kan altid reguleres/tweakes, hvilket har givet mig enormt meget.

På ca. 1 måned er jeg gået fra at bruge 1-2 timer på at falde i søvn, til slet ikke at ligge mærke til, at jeg ligger og vender og drejer mig.

 

Helle kan varmt anbefales.

Jacob

"Det bedste har næsten været, at der var en, der tog mig alvorligt, troede på mig og støttede mig undervejs "


Jeg startede et forløb hos Helle, fordi jeg i mange år har haft et rigtig dårligt søvnmønster med max 4-5 timers søvn om natten, mange opvågninger og besvær ved at falde i søvn igen.


Efter 3 gange coaching er jeg der, hvor jeg 9 ud af 10 nætter sover godt 6-7 timer. Der er stadig noget at arbejde på, men jeg føler nu, at jeg har fået nogle støtteredskaber, som jeg kan bruge, når jeg har behov for det.


Det har været en god oplevelse at være i et forløb hos Helle. For mig har det allermest været, at der var en, der tog mig alvorligt, troede på mig, støttede mig undervejs og sammen med mig ville forsøge at løse mit problem. Det var meget værdifuldt for mig, at der var en der satte regler op og sammen med mig lagde en handlingsplan, som jeg var nødt til at følge, fordi jeg selv var med til at lægge den.

Mette

"Jeg er blevet meget bevidst om, hvad mine søvnproblemer handler om, og hvis uroen opstår, har jeg redskaber til at takle det"


Jeg har haft massive søvnproblemer i flere år, havde problemer især med uro, så søvnen blev afbrudt adskillige gange hver nat. Jeg var så træt og mast, at jeg brugte dagene på at komme mig over nattens dårlige søvn.


Nu sover jeg godt/ok de fleste nætter, er ikke helt i mål, men det skal nok komme. En vigtig ting er at søvnen er ikke længere min fjende.


Jeg er blevet meget bevidst om, hvad mine søvnproblemer handler om. Når/hvis uroen opstår, har jeg god hjælp i de redskaber, jeg har fået. Jeg er blevet klogere på så mange ting om mig selv.


Helle er lyttende og forstående og samtidig dygtig og kompetent.

Jeg har fået mange redskaber og god støtte i den handleplan vi udarbejdet og jeg er meget taknemmelig for den hjælp og støtte jeg har fået undervejs.

Birgitte

"At jeg fik hjælp til at bryde mit dårlige mønster, har givet mig en meget bedre søvn og en hverdag med meget mere overskud"


Da jeg kontaktede Helle, var jeg kørt fast i et mønster med dårlig søvn forsaget af daglig skærmtid til langt ud på natten. Det var et problem, som jeg ikke selv kunne komme ud af, og derfor søgte jeg hjælp.


Tak for coaching!  Det var for mig et super fint forløb, at jeg samme med dig fik fokus på mit søvnmønster, og hvad jeg kan gøre ved det. Det er jer er taknemmelig for.


Den største forandring er, at jeg ikke mere har Ipad og telefon i soveværelset, som så betyder, at jeg har fået en meget bedre søvn. Og den bedre søvn har så igen haft en meget større indflydelse, end jeg havde forestillet mig, på hele mine hverdag.

Michael

"Har fulgt alle dine råd, og det har allerede givet pote"

:

”En lille status opdatering fra mig. Jeg har fulgt alle dine råd efter vores snak for 1½ uge siden, og det har allerede givet pote. Jeg har sovet hurtigere, og når jeg vågner om natten, kan jeg bare lige gå på toilettet og i seng igen. Så jeg er optimistisk, tusinde tak for hjælpen.

Karina

"Søvnproblemer i 10 år er vendt på et par måneder"

:

Jeg har haft søvnproblemer i over 10 år på grund af et overfald. 

Helle har hjulpet mig med at arbejde systematisk og struktureret med min søvn. Efter et forløb på et par måneder, er min søvn blevet mere stabil og rolig.

Karl