SOMMERSØVN

HVORDAN SOVER DU EGENTLIGT ?

Sommeren er et godt tidspunkt til at mærke efter. 


At gøre lidt status. 

At tænker over om alt er, som det skal være.

Om du måske kan justere lidt, ændre lidt hist og her og skabe små forandringer, der  kan have en stor effekt. Uden at det går ud over alt det, som sommeren også byder på. 


Så hvordan sover du egentligt?


Nu, hvor du måske har ferie, men også i hverdagene? 


Og hvad ville det betyde for dig, hvis din søvn blev bedre? 

Sikkert en hel del, for søvnen er så vigtig for hele din dag. 

Det er det fundament, al trivsel og overskud hviler på.

Så derfor har jeg skabt noget til dig.


Et sommerprodukt, hvor du kan pusle lidt om din sommersøvn.

Få etableret nogle af de små gode vaner, der gør så stor en forskel for din søvn. 


Ikke bare nu, men også når du er tilbage i hverdagen.

FORKÆL DIN SOMMERSØVN


De små skridt der hjælper dig til bedre søvn - også efter ferien 

Du kan selv vælge, hvor lidt eller hvor meget du vil gøre lige nu.


Om du bare vil have redskaberne, eller også høre al den viden, der ligger bag redskaberne.


Du kan være med fra strande, fra altanen, fra hængekøjen eller fra sofaen, hvis vejret ikke er til udeliv. 


Din sommer, din søvn ... du bestemmer. 

sommersøvn
sommersøvn
Sommersøvn
sommersøvn

med "Forkæl din sommersøvn" får du: 

  • Guiden "HOW"  Guiden "HOW"" er 3 små skridt, du kan bruge til at forkæle din søvn. Altså gøre de små ting der skal til, for at det bliver lettere for kroppen at finde søvnen, så du kan sove både nok og godt. Nu og fremover. Rippet for alt "hvorfor" - kun de enkelte redskaber. Lige til at plukke og bruge. Og brudt ned i helt små trin, som er lette at arbejde med. 
  • Online foredraget  "WHY" Foredraget er til dig, der synes, det er spændende og motiverende at vide, hvorfor redskaberne virker og den evidens, der ligger bag. 1 hel times gennemgang om hjernen, søvnen og hvorfor det kan gå både galt og godt. Viden, der virker.  Du får både en videooptagelse med slides og også en ren lydfil, så f.eks. du kan lytte til,  mens du ligger i hængekøjen og kigger op i himlen. 
  • Tankehæftet "Hands on" I tankehæftet får du mulighed for at arbejde forebyggende med dine tanker. Tre trin der hjælper dig med at få styr på både bekymringstankerne og tankemylderet. Ikke bare symptombehandling men et - eller faktisk flere - spadestik dybere. Hvis du ikke synes, din sommerferie er til det, så gem hæftet til du er tilbage i hverdagen igen. 
  • Tankemeditationen En 13 minutters meditation, du fint kan tage med ud i sommerlandet og lytte til. Liggende i græsset, på stranden eller i sofaen. Lavet til dig, hvor tankerne ind i mellem fylder for meget.
  • Reminder billeder til din mobiltelefon Selvom både viljen og motivationen er der, kan det være svært at huske de nye vaner. For at hjælpe dig lidt på vej har jeg lavet en håndfuld fine screencovers til din mobiltelefon, så du i løbet af dagen kan få små reminders.  
  • Bonus: Refleksioner om en hverdag med mere ro, nærvær og overskud  En E-bog med 14 små refleksioner i billeder og tekst, det kan sætte tankerne i gang om en hverdag med mere overskud, ro og nærvær. Alt sammen noget, der er vigtigt for at din søvn kan fungere optimalt

Alt i alt

 Masser af små ting du kan gøre for din søvn nu. Masser du kan bruge senere. 


Alt sammen noget, der trække din søvn i den rigtige retning. Nu og når det bliver hverdag igen. 

Din investering i hele pakken

 "Forkæl din sommersøvn" er 299 kr. 

En sommergave til dig selv som du helt sikkert også får glæde af,  

når det en gang om laaaang tid bliver efterår og hverdag igen. 


Eller måske en gave til en, du gerne vil hjælpe på vej til en bedre søvn.

 

Ingen skal finde sig i dårlig søvn!