Onlinekursus: Når tankerne holder dig vågen

"Når tankerne holder dig vågen"

Et onlinekursus, der trin for trin gennem 6 moduler hjælper dig, der bliver holdt vågen af alt for mange tanker, med at komme til at sove både nok og godt igen.

Frustreret over hvileløse og desperate nattetimer, hvor tankerne hvirvler rundt og holder dig vågen? 

Kender du til det? 

  • Til at være ked af det, næsten altid træt blandet med tankerne om "Åh nej, ikke endnu en af de nætter"?
  • Til at have meget, der fylder i hovedet? Tanker om stort og småt fra din hverdag, der hurtigt bliver blandet med frustrationstanker om, hvordan du nu skal klare dagen i morgen efter endnu en nat uden nok søvn.
  • Til at vende og dreje dig og rode rundt i sengen i timevis? Og også til ensomhedsfølelsen kl. 03 om natten, når du igen er vågen og alene? 
  • Til følelsen af magtesløshed mange gange krydret med følelsen af ikke helt at blive forstået af den mand/kone, der selv bare ligger og sover ved siden af. Du kan måske næsten blive helt irriteret over det, selvom du jo godt ved, det ikke er helt fair.  

Hvordan er det endt med, at noget så naturligt som at sove er gået hen og blevet et problem?

Det er som om, at jo mere du gerne vil det, jo sværere bliver. Hvorfor kan du ikke bare slukke for de tanker og sove?


Det har tidligere været noget af det mest naturlige i hele verden.


Måske er det, fordi du lige nu er mere presset end godt er -  både på arbejdet og hjemme, eller måske har du været det, men bortset fra søvnen og tankerne føler du, at du på så mange andre områder er kommet videre.


Du har sikkert enkelte gode nætter, men der skal ingenting til, før det vælter, og søvnen bare ikke vil komme. Jo mere du vil det, jo sværere bliver det, og jo flere tanker dukker op. Det er som om, alle tankerne bare har for meget fart på, og de er helt umulige at få kontrol over.


Du mangler en, der kan hjælpe dig med at få brudt de dårlige vaner, din krop har fået og stædigt holder fast i.


Måske skal jeg bare lære at leve med det?

Svaret til det er et klart og rungende ”NEJ.”


Selvfølgelig skal du ikke det.


Det er en udbredt misforståelse, at der ikke er nogen løsning. Der er hjælp at hente. 


Også selvom du har haft dit problem i flere år.


Du må ikke komme derhen, hvor det bliver ”din nye normal” at være 1-2 timer om at falde i søvn, ikke kunne finde roen, fordi tankerne vælter frem og de fleste nætter få sovet alt, alt for lidt. Kroppen er skabt til at kunne sove. Også din krop. Det handler om at få dine egne søvnregulerende mekanismer tilbage på banen igen.  Om at få brudt de dårlige vaner.


Det er også muligt for dig.

Du skal ikke finde dig i hverken tankemylder eller søvnproblemer.

Kan du huske, hvordan det føles at vågne og være frisk?

Det er tit først, når du er kommet ud på den anden side af dine søvnproblemer, at du ved, hvor slemt det faktisk har været.


Hvor meget det har påvirket dig. Og din familie. Og dit arbejde. Og dine kolleger. Med nok søvn i bagagen er livet pludselig noget helt andet. Dårlig søvn koster på alle fronter.


En af de mere uheldige virkninger af at sove for lidt er, at du mister din selvindsigt.


Det betyder med andre ord, at du er den sidste til at mærke, hvor ukoncentreret du bliver, hvor hurtigt du bliver både vred og ked af det, hvor dårlige valg du træffer, hvor dårligt dit nærvær er. For blot at nævne nogle af de måder, din hjerne bliver påvirket på.


Det kan jeg hjælpe dig med. 

Hvis du vil tilbage til at sove godt igen, skal du to ting: Vælge rigtigt og blive ved

Det er ikke, fordi der mangler gode råd, tips, tricks og guider med ”3 gode råd til at falde i søvn”. Dem er der masser af. Du har sikkert også være forbi Google i din jagt på en løsning.


Eller prøvet et godt råd fra en ven eller fra et dameblad.


Problemet er bare, at det ikke er der, du skal starte. Ikke vælge i blinde. Ikke bare hoppe på det ene tip efter det andet.


Men jeg forstå dig godt. Forstår godt,  hvorfor du er blevet fristet til at gå den vej.


For hvis du er som de fleste, så er du desperat efter at få sovet og håber hver gang, at denne gang har du ramt rigtigt. At det lige præcis er dét råd, der rammer plet og knækker koden for dig og din søvn. Men det sker bare ikke, for du skal starte et helt andet sted - nemlig med at dykke ned i årsagen til dine søvnproblemer og med at finde ud af, hvordan du får løst de grundlæggende problemer.


En anden ting, der også spænder ben for dig, er, at du slet, slet ikke er vedholdende nok. Der skal meget længere tid til, end de 2-3 nætter de fleste prøver gode råd af i, før de bliver droppet med et ”duer ikke – næste”. Dine dårlige søvnvaner har oftest måneder ja nogle gange år på bagen, så der skal betydeligt længere tid til for at ændre noget som helst.


Det, du har brug for, er hjælp til at finde årsagen til dine søvnproblemer, og når den er fundet, så skal du have al den hjælp og støtte, du har brug for for at holde ud og ved og for at komme op på hesten igen, hvis du falder af undervejs. 


Det er opskriften på at komme helt af med dine søvnproblemer.

"Tankemylder, træthed, frygten for sengen? Det går altså ikke væk af sig selv"

Dine dårlige søvnvaner går desværre ikke bare væk af sig selv. Der skal handling til. Indsigt i årsagen, valg af de rigtige redskaber og så den ultra vigtige vedholdenhed.


Det kræver overskud.  Et overskud, der kan være svært at finde frem med et stort søvnunderskud i kroppen. Der er brug for forståelse, viden og opbakning for at du kan komme i mål og få din søvn tilbage på rette spor.

Frisk, effektiv og masser af overskud. Forestil dig et liv, hvor søvnen ikke længere er et forstyrrende element

Forestil dig , hvor godt det føles at kunne gå i seng og bare sove.  At vågne op og bare være frisk.  Være effektiv og igen have overskud til at gøre alt det, der gør dig glad.


Og når du er kommet dertil, vil du også opdage, at du lige pludselig har energien til at få kigget på og justeret på andre områder af dit liv. Søvnen er nemlig basen for det hele, og når den er på plads, skubber det på den mest positive måde til en masse andre brikker i dit liv.


Den gode nyhed kommer her ...


Du kan nemlig også komme derhen, hvor det at sove bliver helt bekymringsfrit.


Det kan godt lade sig gøre. Også for dig. 


Du skal bare have den rette hjælp.  


Jeg har igennem de seneste 5 år hjulpet rigtig, rigtig mange, der havde det præcis som dig med at komme til at sove godt igen. Den proces har hjulpet mig med at finde frem til de redskaber, der virkelig virker og de teknikker, der bringer dig sikkert fra tanker, uro og dårlig søvn til en god stabil nattesøvn.

 

Alt det har jeg nu skrevet sammen til et onlinekursus med 6 moduler. 


6 moduler, der er planlagt, så du hurtigt finder de rigtige redskaber til præcis dig, og også får dem sat i spil på den rigtige måde. 


Samtidigt har du min hånd i ryggen under hele forløbet til både at motivere og støtte dig, så du når hele vejen til dit mål. 


Jeg ved godt, der ikke er meget overskud på kontoen med for lidt nattesøvn i bagagen, så derfor er hvert modul skåret helt ind til benet. Max 25 minutters lydfil til hver modul + de vigtige øvelser, der målretter det hele til dig, og en færdig handlingsplan, du skal følge frem til næste modul. 




Onlinekurset "Når tankerne holder dig vågen" tager dig i hånden og lærer dig igen at kunne sove:

Enkelt og overskueligt

6 enkle og overskuelige moduler med den rigtige viden og de vigtige øvelser, der tilsammen bringer dig i mål

Gør det rigtige fra starten

En kortlægning af hvordan din søvn er lige nu. Udgangspunktet for at få skruet den helt rigtige handlingsplan sammen

Lær din krop at sove igen

Redskaber til at få din krops egne søvnregulerende mekanismer på banen igen. 

Sådan får du styr på tankerne

Hjælp til igen at få styr på tankerne og finde ind til din indre ro 

Hold dit fokus

En ny handlingsplan hver uge, så du præcis ved, hvad du skal have fokus på frem til næste modul

Med mig på sidelinjen

Jeg er med dig hele vejen. Jeg sidder klar til at hjælpe dig, når du har brug for en støttende hånd i ryggen undervejs. 

Hjemme hos dig selv og alligevel med mig på sidelinjen. Sådan foregår det helt praktisk

Så snart du har købt dit kursus, får du adgang til det første modul og de 6 super spændende bonusser, der er inkluderet i kurset. I praksis sidder du hjemme, eller hvor du nu er og har adgang via din mobiltelefon, din tablet eller din computer. 


Når næste modul frigives efter 1 uge, modtager du en mail og kan så igen logge ind og se næste trin i kurset. 


Hvert modul består af en lydfil, et antal øvelser og en handlingsplan, du skal følge i ugen frem til næste modul.  


Helt op til 3 gange mellem hvert modul har du mulighed for at stille spørgsmål til mig via mail og få både svar, sparring og støtte til din proces.  Det betyder, at du ikke er alene, men hele tiden har mig med på sidelinjen til hjælp og sparring. 


Kurset er dit til evigt eje. Det betyder, at du altid, hvis du på et tidspunkt igen får brug for det, kan vende tilbage, høre modulerne igen og finde den handlingsplan frem, du nu ved, virker for dig. Det er en kæmpe tryghed! 

Alt det får du. Oversigt over kurset - modul for modul

Klik på de enkelte moduler og læs mere om indholdet:

Modul 1: Kom godt fra start

Modul 2: Få kroppen som medspiller

Modul 3: Sådan kommer du af med de tanker, der støjer

Modul 4: Slip frygten for sengen

Modul 5: Brug dagen til at skabe ro om natten

Ekstramodul: Videre herfra

Hvad er din investering?

Din investering i at få styr på både tankerne og nattesøvnen er 2.795 kr.

Du kan uden yderligere omkostninger vælge at betale i 3 rater med 30 dages mellemrum. 

Få adgang til kurset her

Udover de 6 moduler, får du 3 andre vigtige ting med i kurset

Min støtte hele vejen gennem kurset

Noget af det allersværeste i et søvnforløb er at være vedholdende. Blandt andet fordi overskuddet i forvejen er alt for lavt efter lang tid med for lidt nattesøvn. Derfor er det vigtigt at have støtte undervejs. Altid at have en livline i baghånden, der kan hjælpe dig op på hesten igen, hvis du falder af undervejs. 


Alt det får du også i kurset. 


Du får nemlig mulighed for helt op til 3 gange mellem hvert modul at få svar på spørgsmål, få sparring og konkret hjælp af mig. Du skriver bare en mail til mig, så lander der et svar hos dig indenfor max 24 timer (i hverdagen).  

100% tilfredshedsgaranti

Jeg har udviklet kurset "Når tankerne holder dig vågen" efter mange års nørderi, hvor jeg har læst bøger og videnskabelig artikler,  deltaget i kurser og konferencer samt samlet erfaring fra massevis at søvncoachingforløb med trætte og frustrerede klienter. Jeg ved med andre ord at de redskaber, du får i kurset, virker. 


Derfor tilbyder jeg selvfølgelig 100% tilfredshedsgaranti og alle pengene retur, hvis du, når kurset er slut, slet ikke har oplevet nogen forbedring af din søvn.  Garantien gælder op til 4 uger efter, du har modtaget det sidste modul. 


Det eneste, du skal gøre, er at dokumentere, at du har hørt alle moduler og bonusser, lavet alle øvelser og gjort brug af de muligheder for hjælp og personlig sparring, som kurset tilbyder. 

6 spændende bonusser, du også kan bruge på mange andre områder i dit liv

Så snart dit køb er gennemført, får du adgang til 6  bonusser. Alle lavet af dygtige kvinder, der på hvert deres område har lavet materiale, der kan støtte din proces og som du også kan bruge på andre områder i dit liv. Alt sammen klar til at dykke ned i. 


Se de 6 bonusser i overskrifter her: 

20 veje til ​​​​mere nærvær

Psykolog Heidi Agerkvist har lavet denne bonus til dig om nærvær, der er så vigtig for at kunne få styr på tankemylderet og finde ro i hverdagen. 

Sæt grænser og sig fra

Coach Helene Rosendahl Hillersdal har indtalt en lydfil, hvor du lærer at sætte grænser og sige nej med respekt for dig selv. 

Gode oprydningsrutiner  

Oprydningskonsulent Kamille Sommer har indtalt en video med masser af gode råd og rutiner, så dit soveværelse kan blive til et hyggeligt og rart sted at være.

Skab ro i din hverdag​​​​

Et interview med kropsterapeut og meditationslære Pernille Nejst, der deler ud af sine gode råd til, hvordan du skaber mere ro i din hverdag

Mad og søvn

Hvis du har lyst til at gå i dybden med, hvordan mad og drikke kan støtte din søvn, så lyt til videoen her, der er lavet af kostvejleder Nicole Punzi. 

Qigongøvelser og meditation

Øvelsesvideo og lydfil af Qigong Master Vibeke Fraling. Hvis du har svært ved at finde roen før sengetid, kan jeg varmt anbefale qigongøvelserne. 

Helt ærligt - du kommer ikke sovende til det

En af mine klienter sagde det så fint: 


"Til dig, der ikke kan sove: Kom igang med et forløb.  Det kan kun gå for langsomt. Det er det hele værd, men husk ,at du ikke kommer sovende til det"


Hun har så ret. Kurset her er IKKE et quickfix.

Det tager nemlig tid, fokus og viljestyrke at ændre vaner. Og det gælder også, når du skal ændre dine dårlige søvnvaner og vil tilbage dertil, hvor din krops egne fine mekanismer igen kan fungere, som de skal.  Så du skal være klar til at arbejde for det.  


Til gengæld lover jeg, at kurset tager dig i hånden og hjælper dig trin for trin med at komme på rette spor igen. Du får al min viden og erfaring fra modul til modul i den helt rigtige rækkefølge.  Husk, at dine søvnproblemer højst sandsynligt har stået på i lang tid - måske måneder eller ligefrem år -  og at det også tager tid at komme tilbage på sporet igen.  

5 spørgsmål og svar jeg har fået om forløbet

Starter kurset på en bestemt dato?

Jeg er lige nu sygemeldt med stress, kan jeg starte på kurset?

Kan jeg få hjælp undervejs, hvis der dukker spørgsmål op

Hvor meget tid skal jeg bruge på kurset?

Jeg er ikke vild med hverken teknik eller computere

søvncocahing

Sidder du med et andet spørgsmål, så er jeg klar parat til at svare

Hvis du på nogen måde er usikker på, om kurset her er det rigtig valg for dig, så lad os starte med en snak i telefonen. Du er meget velkommen til at ringe til mig på tlf. 20 44 21 32. Her får du mit bedste og ærlige svar på, om kurset kan hjælpe dig. Og tror jeg ikke, det kan det, vil jeg også meget gerne give dig et godt råd til, hvordan du kommer videre. 


Bestil dit kursus her 

og start din rejse mod en bedre nattesøvn og mere overskud om 2 minutter