Søvn

Søvn er vigtigt og du ved det sikkert godt.

Det er noget af det vigtigste for at have det godt i din hverdag. Desværre er det ikke altid lige nemt at få al den søvn, du behøver.

Søvn

Måske har du svært ved at falde i søvn, måske vågner du op alt, alt for tidligt.

Eller måske prioriterer du bare ikke at komme i seng i ordenlig tid, fordi du lige skal nå det sidste, se filmen færdig, tjekke facebook for 5. gang eller svare de sidste mails. Og det går ud over mange ting – både med hensyn til dit overskud den følgende dag men også for din sundhed på lidt længere sigt.

 

Stress og dårlig søvn går hånd i hånd

Jeg har arbejdet med stress i rigtigt mange år og hjulpet rigtigt, rigtigt mange mennesker med at komme af med deres stress. Søvnproblemer er et af de hyppigste stresssymptomer og et stort problem for mange. Dårlig søvn giver mindre overskud og samtidig giver for højt niveau af stresshormoner i kroppen tankemylder og massive problemer med at sove.

Den erfaring har gjort mig interesseret i netop det, og jeg har derfor gjort det til et af mine specialer. Her på siden kan du finde artikler om emnet , blandt andet om tankemylder inkl. de gode råd til at slippe dem, om hvad du kan gøre for at falde nemmere i søvn både her og nu og på den lange bane. Det er et problem, jeg støder på hos rigtigt mange og måske kender du også til det.

Jeg har samlet al min viden i online foredraget “Få din søvn tilbage. Det kan du købe her for kun 247  kr. Du får både viden, råd og redskaber til at få styr på din nattesøvn igen. Det er en meget lille investering for at få en god nattesøvn og dermed en hverdag med meget mere overskud og energi.

 

 

 

 

Gratis emailkursus - sådan får du mere overskud
Close

Få mit gratis emailkursus
"Kære Hverdag, giv mig overskud"

  • 5 emails på 5 uger med viden, råd og øvelser
  • Om pauser, tanker, søvn, nærvær o.m.a
  • Små skridt du let kan få plads til i en travl hverdag
*Du tilmelder dig samtidig nyhedsbrevet "Hverdagsnydelse"